Happiness

Sitter här och skriver medans älskling sover. Sitter och tänker på att jag är så glad just nu but everything is going to an end. Jaja allt odnar sig väl till slut.
Hur som helst så har jag haft riktigt kul dom här dagarna. Bland annat så fick Rigo fågelbajs på näsan. Vi satt i Kungsträdgården och bara njöt av solen medans över oss så flög det massa fåglar. Så vi sa att någon av oss kommer få bajs på oss. Inget hände. När vi fick därifrån så gick vi bara helt lugnt och stilla, Rigo gick och sjöng den där Ap-låten (skala banan, skala banan, skala banan), och helt plöstligt släpper han min hand och böjer sig fram. Jag frågar vad som händer och han reser sig upp så ser jag att en fågel har bajsat MITT på näsan på han. Haha jag rulla av garv och han va skit sur för att jag stog och skratta. Han tyckte att det var jag som borde fått bajs på mig.


Idag ska vi åka in till stan och baby ska klippa sig, vi tog upp hans flätor igår och det ser alltid lika roligt. Jag ordnade till en liten snygg frisyr på han så han såg ut som Krusty i Simpson.. as you can see.


Almost scary.

Kommentarer
Postat av: Thess

Obehagligt likt.

2009-04-10 @ 17:05:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0