Hunting

Jag jagar fortfarande jobb men idag fick jag en intervju iaf. Då är nästa steg att hitta dit, jag hatar att leta mig fram till saker.

Förövrigt så tror jag att jag har brytit tån eller nåt. Okej det kanske var att överdriva liiite men igår på jobbet så höll en tant i mig så jag klämdes mellan dörren och hennes rullstol och i dörren så sticker det ut en tjock spik och självklart sparka jag in högra lilltån i den. Ouch!

tränade lite imorse, sprang en kort bit till en fotbollsplan här i närheten och gjorde "hopp programmet". Inte ens i närheten av hela men det är ju en början iaf.

India Arie - Therapy
You're taking good care of me
Always been there for me
Boy I can't bear to leave
Cause I need your therapy

You've given me everything
So much I ever could need
Without you I'm so weak in the knees
I need your therapy


Kommentarer
Postat av: Hany

Aaah india india!:) haha nu lär man inte höra från dej på ett tag du lär va busy med din boy and get som sexuall heeeaaaling!;) Jaaa du stevie är en husband to be för alla haha!

2009-04-04 @ 12:25:33
URL: http://Clearlygood.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0