I hate you for doing this to me!

Jag kan inte va ensam just nu. Sen den dagen har jag försökt hållt mig sysselsatt men det spelar ingen roll. Så fort jag blir ensam känner jag bara panik och tårar. Det enda jag vill göra hela tiden är att gråta och jag hoppas att känslan går över snart för jag kan inte koncentrera mig på något. Det känns som att du har förstört mig och jag kan inte förstå varför. Trodde att du alltid skulle finnas där för mig men det visade sig att du var den största besvikelsen någonsin. Vi hade något äkta som du kasta bort och jag hatar dig för att jag måste gå igenom det här. Än en gång måste jag gå igenom det men 1000gånger svårare för det vi hade var äkta. Du finns överallt just nu, och jag måste bara radera allt. Du kan inte existera för mig och jag känner mig så arg för jag vill inte, jag kan inte.
Under dom här fyra månaderna har ingen fått mig att känna mig mer levande eller som att jag betyder något. Det enda jag vill är att någon går in i mitt huvud och får mig att glömma dom här fyra månaderna för det har aldrig gjort såhär ont.
Även fast jag är så arg och så sårad kan jag inte sluta bry mig om dig. Det här kommer ta tid och jag kommer aldrig bli som förut. Jag låser in dig i en låda och gömmer dig långt, långt inom mig och jag vill hoppas på att du kommer komma fram någon dag men jag vet att det aldrig kommer hända. Jag hoppas att du hittar det du söker som du inte kan hitta med mig..

Me'Shell NdegéOcello - Fool of Me


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0