Skojarnas dag.

1 april idag och de är en obehags-dag för mig. Jag är sååå lättlurad så jag kommer aldrig glömma när Gurra G lurade mig att hans skorsten hade ramlat ner. Ja fatta ingenting tills jag berättade det för någon annan och den personen fick mig att vakna upp. Jag tror att jag litar för mycket på människor, Gideon har väl kanske rätt om mig ändå..
Så jag ska nog försöka undvika så mycket skämt som jag kan idag. Fick ett sms av Ia imorse och hon berättade att dom hade lagt in ett skämt i Metro. Där stog det att från och med nästa vecka kommer man få böta 500kr om man STÅR fel i rulltrappan. Dåligt skämt om jag får säga det själv :P.

Hur som helst så har jag sprungit till solariumet och solat och sen hem igen. Ingen lång bit men jag har sån träningsvärk idag så det räcker med den lilla biten.
Jag har fått någon knäpp i huvet om att jag måste träna som en idiot. För någon som vill veta varför kan ju kommentera så kan jag skriva om det i nästa inlägg..

Jobb mellan 16-20 idag. Wow vilket långt arbetspass!





Baaaabiiiiiii kommer på lördag :D. So happy!

Haha så ful

Kommentarer
Postat av: Eva

Hej! Nu har jag hittat hit :)

Hur är det? Det var väl typ 550 år sen sist..eller nåt :)

2009-04-02 @ 14:58:32
Postat av: rigo moupondo

vi ska ha det mysigt när jag kommer...saknar dig...mwuah...by the way,vem är det som är ful??

2009-04-04 @ 01:56:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0