Tooo damn stupid!

Ibland blir jag så sjukt trött på mig själv. Tänkte att jag skulle dammsuga en snabbis i mitt rum och såg att min dator var lite dammig. Så jag bara drog förbi snabbt med dammsugarn, lugnt och förstiktigt... Trodde jag, Swoooop sa det bara också sögs en tangent in. Så jag öppnar dammsugarn och börjar leta i det där lilla hålet men hittar den inte. Så mysigt nog så fick jag riva upp hela påsen och leta mig fram och tro mig, påsen var heeelt full så det fanns ju lite att leta sig igenom. Just nu känner jag mig mindre fräsh.

Kommentarer
Postat av: rigo

2009-04-17 @ 01:01:13
Postat av: rigo

jag fesörkte få tag på dig på msn men du var inte on line,mitt batteri tog slut och hitta ingen laddare till den.vi skulle prata idag,ledsen att det inte blev som sakt.puss baby såg dina koms på face :),roligt.ska gå och snarka nu...

2009-04-17 @ 01:05:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0