25e mars våffeldagen

Månaden börjar ta slut och det känns jätte skönt för det här har inte varit en bra månad för någon tror jag..
Nästa månad börjar på ett bra sett. Min Rigo kommer och jag längtar sjukt mycket.
Jag sliter som en hora på jobbet just nu just to keep me buzy. Är heeelt pank och kan inte göra någonting så då kan man lika gärna tjäna pengar istället för att spendera dom.

Ikväll blir de en liten familjekväll hemma hos oss med våfflor. Sjuuuukt gott.
Jag fick min deklaration igår och då såg jag att jag skulle få tillbaka 8000  KaCIIIIIIIIIING!!

Hany bun, du finns i mina tankar.

Kommentarer
Postat av: hany

naaw, love you!

2009-03-26 @ 14:47:33
URL: http://clearlygood.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0