Boring!

Fick en förfrågan av min syster igår... eller det var snarare en befallning att jag skulle skriva i bloggen.
Men jag har upptäckt att det inte är många som läser. Antar att det inte är så många som vill veta vad som försigår i mitt huvud. What a chock.. or not.
Så funderar på att lägga ner bloggen.

Hur som helst, mycket händer just nu men ändå inget. Flyttar snart, fortsätter med mitt sökande efter jobb, försöker ta tag i träningen och nästa vecka blir underbar förhoppningsvis..

I fredags var vi på Metro och de va helt okej. Tror nästan det roligaste var när vi skulle åka hem. Vi sitter och väntar på tunnelbanan i slussen och då kommer de fram någon as full snubbe (den vita killen i grön jacka) och börja prata med oss. Han satt och tjata om hur söta vi var och han frågade även vart vi skulle. Både jag och samira skulle sova hos Ia så vi skulle till Lidingö. Det lustiga var att han också skulle dit. Vi försökte springa ifrån han ett antal gånger plus att Ia var riktigt elak mot honom men han krälade sig tillbaka varje gång ändå. Till slut hamnar vi på samma buss också och han frågar vart vi ska av så då säger Samira "vid parken". Självklart frågar han vilken park och då svarar hon "Lidingöparken". Hon kunde verkligen inte komma på någe bättre. Precis efter det så kom han på att han hade satt sig på fel buss så han klev av bussen och börja springa tillbaka. Underbar kväll för han.
Dagen efter gjorde vi ansiktsmask, som man kan se på bilderna. Efter det åkte jag och träffa Tora, Gideon och Sabine. Vi satt på Toras bar och sen åkte jag hem. Not much to tell.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0